TURTLES ALL THE WAY DOWN: Prerequisites to Personal Genius

387P(英語)ハードカバー1987/5/1
424P(英語)ペーパーバック1995/9/1
John Grinder
Judith DeLozier

ハードカバー
書籍













ペーパーバック
書籍













Amazon:
Turtles All the Way Down: Prerequisites to Personal Genius
John Grinder
Judith Delozier
Grinder, DeLozier and Associates.
1995-09-01






Rich with humor and metaphors from other cultures and disciplines, Turtles develops the characteristics common to the geniuses whose patterning formed the initial body of NLP techniques. You will learn how these skills are readily available for cultivating your own personal genius in a way that is respectful of the power of the unconscious.

This book is the documentary, with added notes and stories, of Grinder/Delozier's five day seminar called "Prerequisites To Personal Genius". John Grinder and Judith Delozier get their participants to think about the structure of thinking; how our thought patterns become our beliefs about reality. The limitations of those thought patterns can be overcome, however, when a person is able to expand his/her perceptual filters and model "geniuses" -- this is the process which has been shown in the lives of people such as Einstein, Milton Erickson, and Gregory Bateson.

 

Throughout the book, the authors challenge you to reexamine the structures of your "mind" and the ways that all parts can be integrated in an internal dance.



Turtles は、豊かなユーモアと他の文化や分野からのメタファーにあふれており、NLPテクニックの中核となったパターンを持つ天才たちに共通の特徴をさらに発展させています。あなたは、無意識の力を尊重する方法であなた自身の個人的な天才性を育成するために、これらのスキルをどのように利用できるかを学ぶでしょう。

この本は、NLP共同創始者ジョン・グリンダー博士とNLP共同開発者ジュディス・ディロージャ女史が1986年3月にカリフォルニア州サンフランシスコで開講した「個人的な天才になるための必要条件」という5日間のセミナーのドキュメンタリーに、メモとしてストーリーを追加したものです。ジョン・グリンダーとジュディス・ディロージャは、参加者に、思考の構造について、つまり私たちの思考パターンがどのように現実についての私たちの信念になるかについて考えさせます。しかし、人が自分の知覚フィルターを拡張して「天才」をモデリングできるとき、これらの思考パターンの制限は克服できます。これがアインシュタイン、ミルトン・エリクソン、そしてグレゴリー・ベイトソンといった人々の人生に見られるプロセスです。

この本を通して、著者は、あなたの「マインド」の構造と、すべてのパーツが内なるダンスの中に統合される方法について、再検討するようにあなたに求めています。


NLP共同創始者ジョン・グリンダー博士認定校
ニューコードNLPスクール
ロゴマーク








記事更新日:2022/04/01